אחסון אתרים - תמיכה טכנית ללקוחות

מחוייבים לזמינות

מערך התקשורת בחווה מגובה בשרידות על גבי תשתיות בלתי תלויות.

מחוייבים להגנה

מערכות הגנה מתקדמות נגד DDOS מבית ARBOR, סינון תכנים (WAF) ואיתור נוזקות.

מחוייבים לתמיכה

צוות תמיכה ייעודי לשרותכם. נשמח לסייע ולעזור כל הדרך אל ההצלחה שלכם.

חברת אינטרסיטי אחסון אתרים מחויבת בסטנדרטים הגבוהים ביותר של תמיכה טכנית בלקוחות אחסון אתרים שיתופי, אחסון שרתים וירטואלים, אחסון שרתים ייעודיים, אחסון לריסלר, אחסון אתרים וורדפרס ואחסון תיבות דוא”ל. אחסון אתרים איננו תחום טכנולוגי אינטואיטיבי, אלא מכיל מישורים טכנולוגיים ותפעוליים רבים ושונים. 

לקוחות אחסון אתרים אינם חייבים לדעת הכל בתחום ולכן אנו באינטרסיטי כאן עבורם למענה על כל שאלה בתחום אחסון אתרים ואף שאלות מקצועיות באחסון וורדפרס ותפעול וורדפרס. השקט הנפשי שלכם כלקוחות אחסון אתרים חשוב לנו ולכן תוכלו לפנות אלינו לקבלת תמיכה טכנית בדוא”ל, בטלפון ובאמצעות מערכת קריאות שירות.

תמיכה טכנית יכולה לכלול מענה על מגוון שאלות כגון:

  • איך אפשר לחבר את תיבת הדוא”ל שלי לאאוטלוק ולטלפון החכם?
  • איך מתקינים תעודת SSL?
  • כיצד ניתן להתקין מערכות ניהול תוכן מתוך Softaculous?
  • האם קבצי האתר שלי ובסיס הנתונים מגובים?
  • כיצד אני יכול לשחזר את האתר שלי מגיבוי?
  • האם אני מחויב לתקופה מסוימת בחבילות אחסון?
  • איך פותחים חשבון FTP?
  • איך משנים גירסת PHP בחשבון אחסון האתר?
  • כיצד מוסיפים דומיין לחשבון אחסון שיתופי?
  • מתי כדאי לשדרג את תכנית אחסון אתרים שיתופי לחשבון ריסלר?
  • מהן הדרכים להקשחת אבטחה באתרי וורדפרס?
  • כיצד מאתחלים שרת VPS (שרת וירטואלי)?
  • האם אפשר לשנות את מפרט השרת הוירטואלי?
  • האם מותר לי לשלוח דיוור מהאתר שלי?
  • כיצד פותחים Sub Domain?
  • הסתבכתי עם יצירת בסיס נתונים…
  • וכדומה…

הרגישו חופשיים ליצור עמנו קשר ולשאול אותנו כל שאלה הקשורה לאחסון אתרים בכלל ולתכנית האחסון שלכם בפרט:

טלפון לתמיכה: 09-9500543
דוא”ל: support@intercity.co.il
לחצו כאן לפתיחת קריאת שירות

אחסון אתרים ללא סיכונים

לא מרוצים ? מתחרטים ? תוכלו לקבל החזר כספי מלא בתוך 30 יום.

המותג שלכם מוגן אצלינו

אחסון אתרים טוב ויציב הוא המרכיב החשוב ביותר להצלחה שלכם.